topbella

Monday, July 4, 2011

2 Tahun...

2 tahun ini adalah tempoh fokus buat diri aku...Satu ialah pemantapan kerjaya dan profesionalisme sebagai seorang usahawan wanita yang berjaya dan kekal berjaya..Yang kedua pula, pemantapan dari segi jati diri, dalaman dan luaran..Pendek kata, persediaan untuk menjadi seorang wanita yang hebat ;P

***

Minggu depan, aku akan berangkat ke Jakarta untuk mencari ruang niaga..Perjuangan Sweet Roses Resources sudah pun bermula!

Insyaallah, jika tiada aral melintang, butik akan dibuka pada awal tahun 2012..Tapak kedai sudah ada iaitu di First Subang Mall..Pusat beli-belah berkenaan belum dibuka kerana masih menjalankan kerja-kerja pengubahsuaian..Kami pun sedang sibuk mencari idea untuk buat susun atur kedai kami...

Aku sibuk juga mencari ilmu tentang perniagaan..Al-maklumlah, tiada pengalaman...Tetapi dari segi pengurusan syarikat, insyaallah, aku yakin aku boleh buat berbekalkan pengalaman pekerjaan aku sekarang sebagai 'orang admin'....

Jadi, insyaallah, dalam 2 tahun ini aku perlu fokus untuk perkukuhkan syarikat..Timba pengalaman, timba ilmu...

***

Cinta hati sudah tetapkan tempoh 2 tahun untuk aku persiapkan diri...Melihatkan keadaan sekarang, ternyata aku dan dia masih belum lagi dapat bersatu...Masing-masing sedang mengejar impian masing-masing...Aku sendiri pun tidak mahu terkocoh-kocoh...Kami mahu kehidupan yang terbaik bersama..Jadi, persediaan perlu dibuat...

Insyaallah, semoga dipermudahkan segala urusan...

0 comments:

My Photo
Siti Zulaikha Kamarudin
View my complete profile
Aku Sang Merpati
Hidupku memerhati
Mengambil intipati
Untuk dibawa mati

 
Raudhah An-Nur© DiseƱado por: Compartidisimo