topbella

Thursday, March 17, 2011

Ke Perlis..Walimah Lagi...

Badan mula rasa letih. Aktiviti hidup tiada henti malah bertambah. Ada juga yang belum dibuat kerana terlalu banyak rancangan. Hidup hanya sekali, jadi jom maximakan masa!

***

Esok, aku perlu ke Perlis untuk hadiri walimah kakak saudara ku. Pada mulanya aku rancang untuk memandu sahaja, tetapi aku rasa semacam tidak berdaya kerana badanku sudah mula rasa sakit-sakit dek penangan latihan menguruskan berat badan.Haha! Oh, jika ingin ketahui bagaimana sesi latihannya, boleh layari http://deheartyku.blogspot.com

Baru sahaja berangan-angan mahu habiskan setengah hari di dalam gerabak dengan membaca buku sambil minum teh atau kopi, malangnya tiket keretapi ke Arau, Perlis sudah habis dijual. Angan-angan tinggal angan-angan sahaja. Nampaknya, terpaksalah aku memandu ke sana...Berseorangan....Lagiii...Huuuu...(Bilalah mahu berdua?Kikiki)

Oh ya...Saja mahu kongsi hadiah yang aku beli untuk kakak saudara ku...

Hadiah Dunia Akhirat!

0 comments:

My Photo
Siti Zulaikha Kamarudin
View my complete profile
Aku Sang Merpati
Hidupku memerhati
Mengambil intipati
Untuk dibawa mati

 
Raudhah An-Nur© DiseƱado por: Compartidisimo