topbella

Friday, October 15, 2010

Adakah Mimpi Itu Bersisa?

Walaupun kepala aku masih berserabut dengan hal yang tidak dapat aku uraikan, namun alhamdulillah aku rasa sudah sedikit ringan beban yang aku tanggung.Entah apa yang menimpa aku dua tiga hari ni.Akhirnya aku temukan seseorang.Aku paksakan diri aku untuk menghubunginya walaupun kulit muka aku tebal seribu!

Aku luahkan apa yang terpendam.Alhamdulillah dia faham dan dia percaya dengan apa yang aku sampaikan.Insyaallah, diharapkan ada sesuatu yang bermakna dalam kehidupan kami melalui pertemuan ini.

Aku redha dengan apa yang terjadi dan dengan apa yang bakal terjadi.
Aku hanya di makam asbab-NYA...

Malam ini, boleh lah aku tidur dengan tenang.heeeee.. =)

P/S : Kasihan anak-anak.Aku terpaksa batalkan kelas malam ini.Aku tidak begitu tenang.Aku tidak boleh mengajar.Ahad ini aku akan datang dan aku akan masak kek batik untuk mereka!InsyaALLAH,dengan izin ALLAH....Semoga dipermudahkan..

Alhamdulillah
15 Oktober 2010

0 comments:

My Photo
Siti Zulaikha Kamarudin
View my complete profile
Aku Sang Merpati
Hidupku memerhati
Mengambil intipati
Untuk dibawa mati

 
Raudhah An-Nur© DiseƱado por: Compartidisimo